2012. május 29., kedd

Kókusz szlalom

Hát nem sok minden történt velünk. Tegnap megszerkesztettem egy régebbi videót, olyan 4-5 napos. Akkor így ment Kókuszdrágámnak a szlalom :3 Azért mondom, hogy "akkor", mert ez a kutya napról-napra fejlődik! De tényleg. Frizbielkapásban is olyanokat művel és annyira se aaaannyira lelkes tanítvány...:) Imádooom! Szóval itt van a videó:
Nagyon ügyes, szépen pattog, csak néha téveszt. Viszont az az egy baj van, hogy jobban szeretem ha a bal oldalamon van. Viszont azt is meg kell szoknia, hogy a jobbkezem felől vezetem be a pályára és azzal irányítom. Szóval egy idejig most csak balosan fogok vele menni... Zsömit nem tudtam megtanítani ugatni :( Kikötöttem, basztattam a kajával, ugattam neki, játszottam vele, de nem ugat a kutyaaa! Valaki, valami tippel rukkoljon elő, mert nem tudom hogy megtanítani rá!:( Ekköcönök, jóéjszakát. Igazából csak a videó volt a lényeg xD :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése