2012. május 26., szombat

Zsömi fazon + kutyasulej

Nos itt van a várva várt kép Zsömmről :D
Így néz ki csupaszon :P Felettébb csinos, nem?:) Ma voltunk kutyasuliban!:) Zsömit is vittem, Kókit is. Busszal. Gyötrődés. Zsömi elől ment, mint valami kultúreb, mögöttem pedig meghunyászkodva és lecövekelve gubbasztott a Kókusz nevű gyönyörűségem. ölbekaptam, felvittem. Nem volt más választás. Corás busszal ugyanez...:S De túlélte. A lényeg, hogy túlélte. Suliban nagyon ügyesen viselkedett, ugrott, pörgött, játszott.Ja, és szépen szétrágta a hámját...xD Zsömivel engedelmeseztem, neki is nagyon ügyesen ment. Kicsit néha elbambulászgat, belassul, de nála ezt már megszoktam...xD Holnap bemutató. 9:05-kor találkozunk majd a Kiss Ernő-i Lidl-nél. Várom :D Tuti beégetjük majd a csapatot...xD De amíg nekik nem gond, addig én örömmel csinálom xP Viccet félretéve: remélem ügyes lesz, figyel majd, és megérti amit mondok neki.:D Mivel nagyon hasonlítanak egy kutyussal, zöld kendőt kap majd holnap :P Szorítsatok!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése