2012. május 2., szerda

Tegnap

Tegnap reggel nagyapánál kezdtem! Utána nagynénémk kivittek a telere, ahol máris nekiláttam a kutyázásnak:D
Jutalomfalatot elővéve Zsömivel engedelmeztem kicsit, majd elkezdtem velük játszani. A kismedencébe vizet engedtem, vártam míg melegszik, majd a labdához nyúlva Kókszit elkezdtem belecsalogatni. Immár újra sikeresen :) Most a vízben pacsikat kértem tőle, azt, hogy üljön le, de leülni nem szeretett volna, így forgásokat, álló trükköket hajtattam végre vele. Egy-egy trükk után labda eldobva, Kókszi kirongyol a vízből, majd újra. A végére már amint nálam volt a labda ment bele a vízbe és várta az utasításokat :) Nagyon édes volt, és felettébb örülök, hogy sikerült pancsolásra bírni. Egy nagyon cuki képet is mellékelek, mert tényleg imádnivalóan kacsintgatott felém a medencéből :)
Most elég sokat fényképeztem, és sikerült is pár :D Más említésreméltó nem igazán történt :) Na csókpuszpá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése