2012. május 13., vasárnap

Ideje írni - avagy sok esemény:D

Kezdeném a csütörtökkel!:) Csütörtök délután kimentem Zsömivel Tapolcára sétálni:D Busszal mentünk, nagyon ügyes volt, rajtam görkori volt, mondom biztos húzni fog ..:D Na persze xD Ennek mondani, hogy húzzon...végig ott jött mellettem:D De legalább lemozgattam kicsit :) Velünk tartott a kutyasuliból Orsi a két kutyájával, Mollyval és Zsorzsival. Találtunk egy kissé mocsaras tavat, amibe Molly előszeretettel beleugrott, visszahozta a botot, stb .:D Zsömi már nem lett volna erre képes, inkább messziről figyelte apportmániás barátját :D Hazaértünk, (visszafele anyáék vittek kocsival, mert kint van Tapolcán az uszoda, ahová kistesóim járnak) tesóim kiengedték Zsömit a kocsiból. HÁMBAN...mondom ok, ne essünk pánikba, tuti nem fog elszökni. (tudniillik rohamosan megnőtt a tüzelő szukák száma a környéken és egy nap kb. 10 percet tölt otthon, az alatt is vagy iszik, vagy eszik...) Na persze...huss ki a kocsiból, két másodperc szagminta a levegőben, és megiramodott a legnagyobb susnyásnak...Ne ess pánikba Lea, meg fogjátok találni...mondogattam magamnak. Elindultunk kocsival megkeresni, nézegettünk be a kertekbe, sehol semmi. Aztán egyszercsak az egyik kerítés mellől zsemleszínű motoszkálást vettünk észre...hát nem ő volt az?? Tüzelő szukák, chh... De többet nem lesz ilyen problémánk, kedden herélés!! 12 órára rendelték be, igyekszem elkéreckedni az 5. 6. 7. óráról, remélem sikerrel járok majd és Zsömivel tudok lenni a műtét után. Ha egyálalán meg lesz a kutya!!... Péntek:
semmi különös, Kókival összedobtunk egy videót, ami nagyon aranyos lett, főleg, hogy semmit nem készültem rá :D 2xesen fel van gyorsítva, van alatta zene és ennyi :D De egébként nagyon büszke vagyok rá, a lábszlalomozást is kb. 5-6 napja tanulta, ahhoz képest meg...! Nagyon okos, gyorsan tanul, tegnap például szlalomozni tanítottam meg, és teljesen jól megy neki :D http://www.youtube.com/watch?v=7zUgzirjhJw&feature=youtu.be Nos itt van a videó :"D remélem tetszik, tényleg semmiség, rögtönzés az egész :DD Zsömivel is készült videó, róla engedelmes: http://www.youtube.com/watch?v=O13vDlbDU9I Tudom, tudom, sok a hiba, unalmas is kicsit a sok helybenmaradás miatt, de olyan büszke vagyok rá, hogy figyelt!! :D Ja és este nálunk aludt, hogy másnap rögtön tudjunk menni a kiállításra:) Nos a szombat. A Kiállítás:) Időjárást nézve ennél melegebb időt ki sem foghattunk volna...a kutya 5 percenként ivott, én úgy leégtem, mint a rák :D Na de nézzük a jó oldalát: szuperül éreztük magunkat, Zsömi is kultúráltan viselkedett :)
Keverék kategóiába II. helyezést értünk el, amiért nagyon büszke vagyok rá :))) Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta, és szorítsatok kedd délben!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése