2012. május 24., csütörtök

Új fazon + Gyógyulás + Agility + Bemutató

Először is! Meg lettek nyííírvaaa :D Mind a három :) Kezdem az elején: Vasárnap este rendeltem egy szőrvágó gépet, egy Wahl Contour-t, 20.400 forinté xD Kicsit soknak találtam, de ha már veszek, veszek jót. Nos a gép csodásan is szuperált! Első nap (kedden jött meg) rögtön leszedtük Stitchiről
a felesleges dzsumbujos szőrt, és a koszos, dzsuvás állatból lett egy gyönyörű snauczer. Jó, nem az a fajtatiszta-féle, de igazán hajaz rá. Egy csínatos, kultúrált eb lett az igénytelen szőrcosmóból :) És még jól is bírta! Nos Kókinál más volt a helyzet, ő nem bírta már annyira, főleg nem a fejét, lábát. Ezért ott....nos.Mint a mellékelt példa mutatja:
meghagytuk rajta a szőrt. Olyan oroszlános...De nembaj, ő az én kisoroszlánom ! :D Lehet, mások ki fogják röhögni, de nekem ő így tetszik, és amúgyis mindegy, hogy néz ki, nekem ő gyö-nyö-rűűű!:)Na és mindennapra egy trükk projectünk igazán jól halas. Sőt, mi több! Szuperül. Tegnap a lábrapacsi mindkét lábbal, ma annak a tárgynak megkerülése, amit tartok, én meg közbe ellentétesen forgok...:D Remélem érthető vót xD Holnapra is vannak terveim, nem biztos, hogy megvalósításra fognak kerülni, de kíváncsi vagyok hány napig fogjuk bírni ezt az "erőltetett menetet". De neki ez jó. Látom rajta,imád pörögni, ugrálni, tanulni! VELEM! És szeret engem :3 Legalábbis merem remélni. De olyan lelkesen jön oda mindig hozzám, és szerintem nem csak a labda miatt, mással nem tanul így. :) Voltam vele múlthét pénteken agilityzni!
Gyönyörűen megcsinált minden akadályt szinte!!:)
Szóval most dagadok a büszkeségtől...
Na és vasárnap megyek bemutatózni:) Elvileg a Zsömigyerekkel! :D Engedelmesre. Ami nem valami jól áll, mivel szóra már egyáltalán nem fekszik le xDD...Van még rá két napom, hogy alakítsam...Nos hát remélem vasárnap tanulékony, pörgős oldalát fogja mutatni Kistokajban és Hét községben.:) Ő is le lett nyírva, róla nincsen kép, mert drága egyetlen (amúg nem egyetlen) kistesóm széttörte a fényképezőmet. A Canont. Szar érzés. Mintha engem törtek volna szét...Na de túléljük, van egy másik is, amihez nincsen töltőm. Sőt, még egy, ahhoz sincs. Szóval lesz töltőm, lesznek képek...Addig elvegetálok azon, hogy más csinál rólunk. Fiú teljesen meggyógyult elvileg, és már kint van a telken, nem itthon. Pedig milyen szobakutya volt!!! :)
Mindig velem aludt az ágyban, lábai csak úgy az égnek álltak, sétához készülődésnék örült, ugrált, nem pisilt be egyszer sem, pedig volt, hogy 8-14 óráig egyedül volt. Ügyes fiúú!:) Most jóéjszakát kívánok, holnap nem tudok menni suliba, ezért a telken fogok dolgozni a Kókuszprojecten, utána megyek a stadionba, utána pedig ELVILEG agilityre :) Remélem az elvilegből gyakorlatilag is lesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése