2012. július 20., péntek

Sok-sok videó és esemény

Szépfiúk hódítanak


Mivel régóta írtam, ezért van mit bepótolnom!:)

Nyár van! :D
Kezdjük Zsömivel.
Nagyon ügyesen halad az engedelmesben, nemrég voltunk bemutatózni egy rendezvényen, ügyin szerepelt, büszke vagyok rá! Jövőhét szombaton ismét bemutató lesz, most Kókit is viszem majd, nem tudom, fogok-e vele mutatni akármit is, de hadd szokja a tömeget. Zsömmösöm mostanság igen letört, lehet, hogy az ivartalanitás után kicsit összezavarodott, de sokkal sokkal jobban figyel, jobban dolgozik, és jobban hallgat is rám, egyre többet kerül le az a póráz, és nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen fejlődő tendenciát mutat. Vele trükkök terén nem sok mindent csináltam, gyakorlom a régieket, meg most a tolatást csiszolgatjuk, illetve azt, amikor rárakja a két mellső lábát a derekamra hátulról és vonatozunk :"D
Nemrég voltam velük tavazni, és bejött utánam! Kis drága, hogy összekarmolt... XD
Itt épp a feszes frissen kozmetikázott popójával nagyon TISZTÁN feszít a parton. Mert szerinte az , hogy legurulunk a partról jobb móka, mint fürdeni :D Összességében nagyon jó kutya lett belőle egyébként...Igaz mostanság inkább Kókusszal vagyok elfoglalva amiatt, hogy ne féljen, mert őt úgysem viszem sulira. Zsömit meg mindig kiviszem, imádja a társaságot, és bár nem nagyon szokott játszani az ottani kutyákkal, várom már, mikor fog megtörni a jég és kezd bele egy vad játékba akármelyik sulis társával :DDDD No de ez még rejtély, várjuk azt a bizonyos törést:P



Kókusz...
Éppen bombát vág a Nyéki tóba!
Imádom ezt a kutyát..:) Olyan rejtélyeket tartogat még!!! Aki két nap alatt megtanulja keresztberakni a lábát, egy nap alatt a testre dobbantást, és még számtalan helyes dolgot...az buta kutya nem lehet :D És Kókusz ezekszerint biztos nem butakutya....csak nézzétek meg ezt a videót!
Igazi bájos, kölyökkutyás elszántsággal vág neki mindennek, labda és frizbiőrült, agilityben is jeleskedik, kedves, lelkes...csak egy a baja, hogy még biza mindig fél...jó, már a mértéke nem ugyanaz, és ha én ott vagyok, kevesebbszer rezzen meg, de nem tudok vele mit csinálni:( Mondom, mostantól ahová viszem Zsömit, őt is fogom. Nem érdekel tudom-e vinni, busszal kell-e vinni, vagy akármi. Viszem és kész!!:)
Új trükkjei a testen dobbantás, a visszafelé szlalom, és a lelövés:) Meg elkezdtük végre a meghajást is!!!!


Ennyit írtam ma, legközelebb "találkozunk"!:) Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése