2012. május 3., csütörtök

Végre leesett!

Leesett! Mármint Zsömi körme :D Nagyon örülök neki...így legalább már nem fogja zavarni, és jövőhét szombaton a kiállításon tuti nem fog sántítani :) Meg szegénykémnek mindig nagyon fájt... Amikor ivartalanítani viszem ( még kérdéses, hogy hová, Miskolcon melyik állatorvost ajánljátok??) akkor megkérem az orvosokat, hogy valamit csináljanak vele, hogy soha többé ne nőjön ki, ha lehet egyáltalán ilyet.
Elkezdtem vele gyakorolni a RINGDRESSZÚRÁT. Keverék kutyánál a ringdresszúra biztosan oltári nevetségesen hangzik, de szerintem igenis tudnia kell, hogy fusson, hogy álljon bele. Jóllehet, egy hét kevés lesz, de már korábban is csinált ilyet:) Itt egy tavaly őszi beállásos kép is, nem is olyan rossz, igaz?:D De ez csak téglás gyakorlásnál sikerül ilyen szépre:( Amikor nincs, mi meggátolja a továbblépésben, akkor nagyon megfeszül, vagy leül. Az áll parancsot már megtanítottam neki, de ilyenkor általában nagyon idiótán áll be, és ha odébb szeretném rakni a lábát, elhelyezi róla a testsúlyt, így ha felemelem, ő tartja magának...xD Sántításos trükkhöz talán jó lenne, de nekem álljon be! :DD Mert a legkeverékebb kutya címet muszáj elnyernünk :D De én nagyon bízom benne, nem kételkedem abban, hogy a maximumot fogja nyújtani, ezesetben nyugodtan, fegyelmezetten végigállni az egészet :) Kókusznak megtanítottam a lábátugrás trükköt, és egy kicsit "agilityztem is vele" Ami abból állt, hogy felállítottam egy kúszót, meg egy ugrót egy fa közelébe. így tudtam vele gyakorolni a kerülést is, az egyik-másik oldalról kúszóba küldést, és a kombókat is, elől kereszt, hátulkereszt :D Nagyon ügyes, rugalmas, energikus. Néha ugyan lefagy, de párperces labdázással és ölbeugrálgatással úgyra visszazökken a kívánt állapotba :) Nyáron most már tényleg remélem, hogy el tudunk jutni
agilityzni, mert labdamániás lett, és a jutalomfalat téma is fekszik neki :D szóval mindent bele Kókusz, agilitys kutya leszel!!! Már csak a buszozást kéne vele megszoktatnom... nem is tudom, hogyan kezdjek hozzá. Zsömit egyszerűen csak felraktam, vagyis hát felvezettem, és tökéletesen viselkedett, buszos kép is van róla, csak sajna letöröltem a telefonomróóól x((( Pont tegnap..,mondom úgysincs a telefonomon semmi, mert mindig fényképezővel fényképezek, letörlöm az összes képet...na most jutott eszembe, hogy biza buszozós kép azon vaaaan xDD... Itt van róluk egy érdekes páros kép, mert Kókusz háromszor akkorának látszik, mint amekkora ténylegesen :D... szóval nehogy ekkorának képzeljétek, ő ennél sokkal kisebb,
kicsit nagyobb, meg nyurgább, mint Zsömi. Remélem tetszett a mai összefoglaló, semmi említésreméltó nem történt, és én ezt le tudtam írni egy oldalba :D Hát nem vagyok profii?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése