2012. május 6., vasárnap

Semmikülönös

Ma nem volt valami tartalmas napom:) A tervezett kutyasuli elmaradt, helyette Kókszival frizbiztem, labdáztam, trükköztem. Kipróbáltam vele azt, hogy a turnballos oszlopon megforgatom a labdát, és mikor tudja elkapni, illetve milyen ugráskombókat mutat be :D Hát haláli, ahogy felugrik érte, kergeti, pörög-forog, a végén meg elégedett fejjel vigyorog szájában az elkapott labdával:) Erről pont nem készült kép, mert lemerült a géép ><...De ígérem, pótolom:) Holnap megyek anyával turkálni, és lehetőségem lesz bemenni az AlphaZooba, ahol fogok venni még egy szájkosarat, és megpróbálom úgy felvinni Kókit a buszra, hogy Zsömi is ott van, hátha akkor bátrabb lesz! Bár mondjuk most Zsömivel szerintem egy ideig nem fog suliba járni, nagyon durván tervben van az ivartalanítás, szerintem jövőhéten meg is lesz. Szombaton lesz még egy kutyamustra, arra elviszem, utána jólenne hazahozni, és akkor talán még egy vasárnapi műtét is beleférne kényelmesen. Hét közepéig döntök, és most már a tettek mezejére lépek, hisz nem szeretném azon kapni magam, hogy Zsömi 2-3 napokat nincsen otthon, nem eszik, és kangörcse van...(ami minket szerencsére nem érint, mert nem olyan domináns, hogy lábat hágjon :D) Utána várok két hetet, és már tudom is vinni újra kutyasuliba. Ezek a terveim az elkövetkezendő hetekben :) Remélem nagyja összejön. Ja, és Lea megtudta, hogy Stitch nem 2003as, hanem 2001es születésű:oo Szóval 4 éves volt kicsiLea amikor megkapta,illetve megtaláltuk, és már 11 éves!!
Mondhatni jól tartja magát ahhoz képest, hogy már x alma volt, és az utolsót 10 évesen fialta le, és 10 évesen lett ivartalanítva (úristen, ez így durván hangzik, azt hittem, hogy 8 éves...) szuperkuttynak tartom. Közeljövőben haza szeretném hozni egy rendbeszedős napra, elviszem kozmetikushoz, itthonalszik, stb :) Hátha anyáék belemennek alapon :D Ma aránylag hosszú időt töltött velünk (általában bekuporodik a sarkába és alszik, remetél) engedte, hogy simogassuk, kényeztessük. Hát én amint meglátom, hogy kijött gügyögő hangon odamegyek hozzá, leülök mellé, és simogatom, amíííg csak engedi! No én szerintem tartósítom magam holnapra, remélve, hogy frissebb, élménydúsabb beszámolóvla jöhetek majd :) Sok puszi, jóéjszakát:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése