2011. augusztus 7., vasárnap

Végre ájem hír!


Bocsánat az elmaradásokért, ígérem, most leírok mindent, ami a hosszúhétvégénken történt!
Kezdem is!
Nem is tudom már melyik nap vettünk egy frizbit (már egyszer írtam ugye), azzal a nagy céllal, hogy majd valamelyik ebemből frizbiőrült lesz, hát inkább Kókuszra tippelnék ha erről lenne szó, hisz Zsömm nem annyira nyitott a játékok felé, ugyebár labda + ilyesmik nem nagyon érdeklik, csak ha nagyon be van pörögve. Viszont egyszer eldobtam neki, csak úgy, hátha rámozdul, és ELKAPTA olyan borzasztóan boldog voltam De hát ez is bizonyára véletlen volt,hisz utána már nem nagyon mozdult rá... Vettünk egy szalagos Flexit, ötméterest, szép piros, illik a nyakörvéhez. És használatban is jól remekel, Zsömm megértette, hogy ha rövid, akkor rövid, és nem mehet, húzhat, stb. viszont ha hosszú, akkor mehet És hol voltunk ma? Na hol? KIÁLLÍTÁSOON! vagyis inkább egy tömegrendezvény volt, amibe be volt építve egy-két kutyás program is. Zsömm nagyon jól kezelte a helyzetet és a tömeget, az első órában kicsit izgága volt, de utána lenyugodott. Nekiment egy német juhásznak, mert az túlontúl lelkesen ment oda hozzá, meg nagyon nyalogatta a száját(mármint a német juhász Zsöminek), és gondolom fel idegelte. Neveztünk a 10 és 20 kiló közti kutyák szépségversenyére, és UTOLSÓK lettünk. Jobban mondva utolsó előttiek, de az utánunk lévő, mint kiderült, különdíjat kapott...szóval utolsó helyen végeztünk.:DDD De nembaj, hisz inkább fajtatiszták voltak, bár volt egy keverék a dobogón, szerintem az kifejezetten nem volt szép, hülyén volt nyírva, meg a testalkata is olyan furcsa volt, na mindegy xDD az első helyezett egy bigöl lett, a második lett a röfögős francia bulldog, a harmadik pedig ez a keverék. Kicsit elszontyolodtam, mert egyedül a fogát nem engedte, hogy megnézzék. De szerintem nem is baj, ha a kutyám nem engedi meg minden idegennek, hogy a szájában turkáljon. De majd hozzászoktatom.Asszem 20 pontból 14-et kaptunk, gondolom a fogasmegnézős, és a bunda simaságos dologra nem kaptunk valami sokat, mert nem szereti, ha kifésülöm, és nem szerettem volna felidegesíteni előtte...Szerintem izgalmas hosszúhétvégénk volt, nagyon boldog voltam...
Igazából ennyi:)
Köszi szépen a figyelmet!:DDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése