2011. augusztus 13., szombat

Agility és a papucs.



Yeah!!
Tegnap mégiscsak elmentünk agility edzésre, ami hatalmas örömöt okozott nekem, szerintem nagyon ügyes volt Zsömi is, ahhoz képest, amilyen itthon, szinte süvített a pályán, az összes akadályt szépen vette, csak néha maga találta ki a pályát...:) Egyedül az elfordított kúszó nem ment olyan jól, csak a kis hajlatot csinálta meg, de ez is haladás szerintem főleg, hogy télen voltunk utoljára edzeni:)
Rick és Zsömi a pálya szélén:)


Nagyon ügyes volt, de tényleg, semmi szavam nem volt rá, viszont egyszer nem jött vissza Zeusztól. Majdnem összeverekedtek, hívtam, de nem jött, amikor meg akartam fogni, akkor pedig elkerült. Szerencsére Katinka, az edző megfogta Zeuszt, és próbálta elhárítani Zsömit. Ő nem lett volna, szépen elverték volna az én drágámat :SS

Hazafele kidőlt a kocsiban, egyszer kelt föl, amikor megálltunk dinnyét venni:


Odafele marhára begörcsölt a vádlim, nem tudom mitől, de nagy kényszer tört rám, hogy feszítsem be, befeszítettem, és elkapta a görcs, de nagyon, futni is alig tudtam, még most is fáj.

Ma délután Zsömivel felfeküdtem a függőágyba, és amikor indultam visszafele be a házba, nem találtam a papucsomat. Szép.... Mondom hol lehet?...Anya, szerinted hol van, lehet, hogy Kókusz elvitte? El hát.... Két perc múlva vidáman, mosolyogva szaladt a papucsommal a szájában, amit szétrágott...:( Szóval mínusz egy papucs.

Pár képet hoztam ide a házi agility pályánkról, érdemes megnézni, hogy találom fel magam,amikor unatkozom :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése