2011. augusztus 2., kedd

Semmi extra



Ma nem volt különösen érdekes napunk, reggel elmentem anyával turkálni, nem tudtunk venni semmit, viszont utána vettem 2 frizbit. Az egyiket tesóimnak adtam, a másikkal pedig próbáltam felkelteni Kókusz figyelmét. (Hisz Zsömi nem nagyon nyitott a labdázásra, frizbizésre, stb. egyedül a kötélcsomóval szeret huzakodni, de azt sem mindig.) Nagyjából sikerült, futott utána, persze elkapni még nem tudta, a neten láttam pár videót, hogy kell rászoktatni, majd megpróbálok minden tőlem telhetőt, hogy végre legyen egy játékmániás kutyám! Továbbá még játszottam Zsömivel a sóderban (építkezés miatt van egy kupac nálunk) úgy, hogy a lábamat beástam, elkezdtem mozgatni, erre ő a mellső két lábával rádobbantott, majd elkezdte kiásni :) Olyan enni való volt! Estefelé elkezdett zuhogni, elmentünk a Lidl-be, utána haza...tényleg semmi extra nem volt, remélem holnap többet mondhatok!
És a végén szeretnék valamit kérni tőletek...nem igazán nagy kérés, mégis szeretném, ha megtennétek!
Indultunk egy kutya-gazdi szépségversenyen, és szavazatokat szeretnénk gyűjteni. Akinek van facebookja legyen szíves, "lájkolja" ezt az oldalt majd pedig a képünket. Sokat segítene vele! Nagyon,nagyon köszönjük!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése